Lilla liv

2kommentarer

Tänk vad tiden springer iväg nu. Idag börja mannen jobba igen. Går bra men jag är trött idag o lillen också han får inte riktigt till sömnen idag men nu sover han äntligen en sväng. Sömnen är inte någon brist annars han sover hela tiden, äter en-två gånger på natten än så länge iaf i det är skönt att få sova.

Igår va vi på bvc och han har gått upp ett halvt kg ungefär sedan födseln :) växt tre cm redan! Två veckor och två dagar! Vart ska detta sluta ;)

Imorgon kommer farmor o hennes gubbe det blir mysigt. Eftersom det är ca 30 mil mellan oss så är det skönt att vi får besöket o slipper ge oss iväg än. Han är lite för liten för långa resor tycker jag. Så blir en trevlig helg framför oss :) lite brödbakande ska det bli med det börjar ta på det i frysen nu! O alla mina kakor har jag knappt bjutt på än haha! Man hinner liksom inte med att sitta o slå fika ;)

Gosefötterna. Kan vi stanna tiden lite?

2 kommentarer

Camilla ♥ Gravid

11 Apr 2013 18:11

Ja det närmar sig med stormsteg nu :) Längtar efter att få mysa massor :)

Kul att han växer så mycket :D Men håller med, får gärna stanna tiden lite så man hinner med massor utav bebismys ;)

Monica-Mamma till Alfred

11 Apr 2013 18:15

Går det bra för er? :) Visst känns det lite speciellt att vara hemma själv med en liten? Ja, jag vill också stanna tiden! Dom växer alldeles för fort. Skönt att han växer på så bra :) Kramar!!

Kommentera

Publiceras ej