Framsteg

0kommentarer

Visst är det roligt när barn växer och gör framsteg hela tiden, fast än man saknar bebisgoset massa massa.. Här börjar prinsen prata mer och mer nu säger han "da" och gör lustiga ljud med tungan :) supersött.

Maten går väl lite framåt i alla fall. Helammar än. Men han smakar på det mesta. Just nu älskar han korv och majskrokar och bröd haha. Lite puréer med frukt till går väl ner lite grann och lite gröt. Bytt till ros och majsgröt nu, jösses har ni testat den? luktar sockerkaka..... haha
Han gillar inte att äta med sked. nej nej det ska vara från mammas finger helst, då tror jag vad som helst skulle få åka in!

Sitter en sväng vid datorn för en gång skull. Sitter aldrig här, men vi ska sälja ena bilen så det var väl så dags. Nu när jag är här saknar jag den där rutinen man hade, gå upp äta frulle o kika in på alla er bloggar och kommentera lätt. Nu när jag bara läser i mobilen via bloglovin så blir det meck med kommentarerna men smidigt att läsa så ja jag vet vad ni sysslar med iaf ;) även om inte jag är så aktiv. får se om Lilleman låter det bli någon ändring ;)

Kommentera

Publiceras ej